Linki görebilmek için üye olun olayından her ne kadar nefret etsem de bir nebze katlanabilinir bir durum ama şu mesaj atmadan görünmeyen içerikler yok mu, amacını hala anlamış değilim. Ben o başlığa "Teşekkürler, eline sağlık" yazsam, bu gereksiz mesajım site sahibine ne kazandıracak, siteye ne kazanıdracak ? Anlamıyorum.
İşte buna katılıyorum.. hide content çok gereksiz ve sadece boş mesaj atılması için yapılmış birşey. Buna bende karşıyım.
Ayrıca ufak bir ekleme; 1.2 milyon üyeye mail atıldığını düşünürsek (ne işe yarayacak diyenler için)
300.000 mail fake olsa (ki genelde maile gelen doğrulama kodu isteniyor)
900.000 gerçek mail eder. Bunların 500.000 i okusa, 300.000 i tıklasa 300k tekil eder... Gerisini siz hesap edin