Aykut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Linki görebilmek için üye olun olayından her ne kadar nefret etsem de bir nebze katlanabilinir bir durum ama şu mesaj atmadan görünmeyen içerikler yok mu, amacını hala anlamış değilim. Ben o başlığa "Teşekkürler, eline sağlık" yazsam, bu gereksiz mesajım site sahibine ne kazandıracak, siteye ne kazanıdracak ? Anlamıyorum.
İşte buna katılıyorum.. hide content çok gereksiz ve sadece boş mesaj atılması için yapılmış birşey. Buna bende karşıyım.

Ayrıca ufak bir ekleme; 1.2 milyon üyeye mail atıldığını düşünürsek (ne işe yarayacak diyenler için)

300.000 mail fake olsa (ki genelde maile gelen doğrulama kodu isteniyor)
900.000 gerçek mail eder. Bunların 500.000 i okusa, 300.000 i tıklasa 300k tekil eder... Gerisini siz hesap edin