Linki görebilmek için üye olun olayından her ne kadar nefret etsem de bir nebze katlanabilinir bir durum ama şu mesaj atmadan görünmeyen içerikler yok mu, amacını hala anlamış değilim. Ben o başlığa "Teşekkürler, eline sağlık" yazsam, bu gereksiz mesajım site sahibine ne kazandıracak, siteye ne kazanıdracak ? Anlamıyorum.