turkticaretin aptalca haraketleri var ama hakkını da yememek lazım.

Arkadaşım yapman gerekenler sunlar.

sem dns1.----.com
dns2.----.com u nerden aldın yani sana mı ait bu dns ler ?
Değilse kime aitse ona bir zahmet sor.Çünkü mailde dns lerin olmadığı yazıyor ve böyle birşey de mumkun.

Daha gecen gun 2ns satın aldım turkticaretten ve 3gun icinde hepsi aktif oldu yonlendirdim 150ye yakın domaini o ns lere ve sorunsuz calısıyor.

Onun icin hatayı biraz daha iyi dusunmek gerekiyor.Ayrıca ns ler turktelekom yuzunden bazen acılıyor bazen acılmıyor buna alışakacasın bir süre sevgili telekomumuz böyle çalışıyor.