herkes sıkıldı forumdan açıkçası ben eğer önemli birşey aramıyorsam öylesine dolaşıyorsam bakıyorum standart forum sonra sayfayı kapat gitsin bide bu tür fan sitelerinde kullanıcılar öyle saçma avatar ve imsa ekliyorlar ki mesajı bulmak için mercekle arama yapmak gerekiyor
orjinal bi script koyarsın mesajlaşma sanatçının resimleri videoları vs vs bu şekilde hoş bişey olur
ve şunu da söylerdim demişsin ya yatırımlarım tutmadı bu güzel bi yatırım olsun bence büyütüyorsun gibi çünkü bahsettiğin kişi britney spears değil yada tarkan değil se emin ol o kadar kullanıcısı olmayacaktır. Ki günlük 10K ziyaretçi gelse bile bi sanatçının fansitesi ne kadar kazandıracaktır bence o kadar büyütme
söylediklerim yanlış algılanmasın sadece kişisel düşüncelerimdir ben olsam böyle yapardım