mIRC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ultrabilisim temalarını sürekli bir grafik üstünde editleyip dağıtıyor
Bu da çok kalitesiz bir tema cıkarıyor ortaya çalışmalar cok iyi fakat biraz kendilerinden bir şeyler katmaları daha iyi olur gibime geliyor.
UltraBilisim gayet iyi,grafikleri guzel. Temalarin cogu birbirinden degisik! Belki size benzer gelebilir...