ultrabilisim temalarını sürekli bir grafik üstünde editleyip dağıtıyor
Bu da çok kalitesiz bir tema cıkarıyor ortaya çalışmalar cok iyi fakat biraz kendilerinden bir şeyler katmaları daha iyi olur gibime geliyor.