evet benimde kafama takılan bazı sorular var.
Kişi redragon arkadasımın dediği kişi.
- adsense yi print screen yapınca kanal gostermiyor
- Her konusmamızda üstüne basa basa bana mail atma zoneden pm at diyor.
- 600-700 dolar kaznırken 1600 $'a satıyoru.

Sanırım buişte bir sakatlık var. Güven kalmadı artık kimseye...