Arkadaşlar blogspot sitesini bir arkadaş 1.600$ 'a satıyor. Site nin extreme istatistikleri var günlü ortalama 4k hit alıyor ve 20 $ kazandırıyor. Aylık 600 $ civarı. ben daha önce blogspot kullanamadım nedir ne değildir nasıl bir mantıkla calısır bilmiyorum ve tedirginim. Ne düşünüyorsunuz fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.