Rusya ikinci sınıf bir lig gidende para için gidiyordur Gökdeniz daha kaliteli bir ligi hakediyor .Güzel bir lig ama ismi çok buyuk bir takıma gitmesin yedek kalır nihat gibi yapsa mükemmel olur