rtük (radyo televizyon üst kurulu) ilgilenir mi ? şikayetvar'a şikayet etmişin adworsun umrunda mı ?
Biz türk webmasterlarının boş vakti çok. Ne yapacağımızı şaşırdık artık. Nerd enasıl boş işler müdürlüğü yapılır bize soracaksın.
Şikayet edilen mevkiiye bak: Radyo ve Televizyon Üst Kurulu

Diğeride: Sıradan bir vatandağın veya şirketin açtığı e-ticaret üzerine kurulu bir site. Sikayetvar.com...
Abi şuan gülüyorum.

Yani bu kadar olur anca. Sabah bir bakmışız
AdWords'a HoÅ Geldiniz yazdığımızda karşımızda kocaman bir yazı.
Bu siteye erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir. 
Bizler böyleyiz işte. Hiç bir zaman elimizdekilerin kıymetini bilmeyiz. Kazanç sağladığımız yerin gelişimine yardımcı olacağımıza böyle cahilce saçma sapan yerlere boş boş gambazlarız. Sonrada çok iyi bi halt etmişiz gibi gelir forumlarda "
Hehe. Adwords'u şikayet ettim. Evet evet ben yaptım 
" deriz.
Yazık.....