Konu
Adwords'ü şikayet ettim
31-12-2007, 12:39:00
#6
Tostik
tüketici koruma derneğinede şikayette bulundum
ben sesimi yükseltiyorum .
artık gerisi başvuruda bulundugum yerlerin ve başvuru muhatabının bileceği birşey