Bence TMSF'ye şikayet et, el koysunlar.

Şaka bir yana RTÜK sadece Radyo ve Televizyonlardaki reklamlara karışabilir.
Bir yere şikayet etmen gerekiyorsa Reklam Özdenetim Kurulu diye bir yer var, oraya bildirebilirsin.