Yaklaşık 5 aydır bir firmadan resseler alıyordum ve sorunsuz olarak işliyordu. 1 ay önce sunucu sahibi artık işi bırakacağını bildirdi. Buraya kadar herşey normal. Bende yeni ressler almak için kolları sıvadan başka bir yerden resslerler aldım parasını ödedim. İş ressleleri taşımaya gelince ortalık karıştı.
yeni ressler aldığım yer SSh yetisi versin diyiyor Eski firmam da ben salakmıyım ki vereyim diyiyor. Eksi hostcuma hak veriyoruk çünkü orayada başka bir firmadan geçmiştim sadece cpanel bilgileri verdim ve taşıdı.
Şidmi resslerde 25 adet site var. yarın sunucu kapanacak. ama Hâla taşınmadı siteler. Yeni hosting fimrasının adını vermedim. Çünkü kim haklı tam olarak karar veremiyorum.