ben harikahostla ticari bi alışveriş yapmadım(henüz)ama bu başlıgı görünce de belirteyim dedim.herhalde 1 ay olmuştur msn de sürekli konuşuyorum.ne zaman baksam msn de online lar.ve meseja hemen cevap geliyor...konuyu açan arkadaş reklam için mi yaptı bilmem ama destekleri bence güzel....