ULusAL adlı üyeden alıntı:
yaf konu uzamasın diye yazdım

her neyse karışmıyorum
güzel bir tespitle alakası yok ayrıca kınıyorum seni yaklaşımdan ötürü
beni tanımadan güzel bir tespit daha demen hiç etik değil
dostum o sana karşı kötü bişey dememişki