ben demistim, yazmistim ,slinmis.
yürümez bu is diye. 3 ay dayanamaz dedim.
öyle olmus galiba.

dosya saklama ve dosya paylasimi zor is, büyük yatirim gerektirir.

alina bir server iel yapilacak is degil.