zeynelkoc adlı üyeden alıntı:
ayıp olm başkasının avatarı 1 e 1 çalmayın
tabii ama di mi? en azından Invert yapın (Ctrl+I)

deli_dana bu arada o sitede hotlink kapalı resmi bilgisayarına al ordan da http://www.imageshack.us 'a felan gönder.