deli_dana adlı üyeden alıntı:
Bence 700 tane seçenek sundu ki kendisinin avatarına bulaşmayak..

benimki en güzeli
bundan 1 ay önce felandı sanırım yine bi 100-150 avatar sunmuştu ama nafile yine avatarı kullanılıyor
bu arada aklıma gelmişken bilmeyenler için; eğer o şekilde Einstein'a yazı yazdırmak istiyorsanız;
http://www.hetemeel.com/einsteinform.php
örnek;