Arkadaşlar o scriptler çoğumuzda var ama burada onları (ücretli, lisanslı yada izinsiz alınmış scriptleri) paylaşmak burasını w-a-r-e-z forumuna çevirmiş olur ve bir saygınlığı kalmaz o zaman...