Bugün 13.30'da otobüse bineceğim, yarın saat 13.30 gibi Varto'daki evimde olacağım. Bu yol gözümde çok büyüyor ya, ben 3 saatlik yola dayanamayan adam ne edecem bilmiyorum

Yol uzun ne olacağı belli olmaz, kendinize iyi bakın.
Evime ulaştığımda ilk mesajımı buraya yazacağım

))
Görüşmek üzere...