gördüğüm kadarıyla biz senaryo dışında kalıyoruz neden? çünkü amerika stratejik ortağımız avrupa girmeye can attığımız yer

haa rusya çin birlerşise biz bunlara karşı amerikayla savaşırmıyız? hiç sanmıyorum.

hakkımızda hayırlısı eğer bir 3. dünya savaşı olacaksa bu senaryolar türkiye için en hayırlı olanları