Halen sorunun Netdirekt'ten olduğu iddia ediliyor ya... Hayret bir olay. Hadi diyelim sorun Netdirekt'teydi, bir tek Türkiye'ye yavaştı, neden yurtdışındakiler etkilenmedi bu yavaşlıktan? Datacenterda 20 dakikalık bir kesintide bile WHT'de konu açılıyor, 1 hafta süren bu yavaşlıkla ilgili olarak neden en ufak bir konu dahi açılmadı?
vezir; 3-4 gündür düzgün durumda, önceki sayfalarda yazmıştım.