Konu
Sitem Ha..klendi Bu Konuda Yardim
28-12-2007, 15:18:07
#4
makroserver
hocam host sahibinle konuş buyuk ihtimal sunucuya girmişler ve ordanda senib veritabanına bağlanıyolar hostcun sunucuda bi shell taraması yapsın ve sende sql username ve pass değiştir