iBiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O düzelmez kolay kolay, TR verelim.
ibreler tamamen TR ye döndü zaten.

nixconda tek stok varmış ama neyse ya bekleyecez yada ona talim etcez.

nixcon şansıma birde cpaneli ücretli yapmış. pleski öğreneceğiz mecbur. zor bir dönem benm için