Sunucu yeni sayılır. DirectAdmin kurulu . serverdan Email yolluyorum gitmiyor. Kendi kişisel gmailimden server a mail yolluyorum gitmiyor. Napıcamı şaşırdım.

Eximde sorun vardır diyorlar ama kimse ne yapacağımı söylemedi

service exim restart komutunu veriyim ;
Alıntı
[root@server ~]# service exim restart
Shutting down exim:
Starting exim:
[root@server ~]#
Ne OK liyor Nede hata veriyor. :S

Ayrıca directadmin panelden servis monitörüne giriyorum şu vardı exim (pid 6276 ) Sonra habire start tuşuna basmaya başladım o sayılar artmaya başladı :S

Şimdiden Teşekkürler