Arkadaşlar Ben Vbulletinden Anlarım ama Şimdi Bir Sitede Daha açmayı düşünüyorum ama diğer konularda bilgim yeterince yok . Sitemdeki amacım örneğin bir resim koyacam misafirler üye olup düşüncelerini yazabilecek bende onların yazdıklarına tek tek karşılık vereceğim ben bu şekilde bi script ne kullanmalıyım..