arkadaşlar bu hafta içinde adsenseye mail atıp cevap alan arkadaş varmı ? ben attım daha cevap gelmedi...bu cumaya kadar son pin çözülmezse hesap bum olacak acaba bile bile maillerime cevap vermiyorlar