Sadece fla mı var xml dosyaları falan da var mı. Çünlü şöyle birşey var, editlerim ben mesela ama sen yeni bir foto koymak istediğinde gene editlemek zorunda kalırsın. xml ile çekiyorsa dışardan o zaman kasmazsın.
Bu sorumu da cevaplarsan ben yaparım sana. (Tabi uyarsa

)