@cemoka,
ustteki mesaji editledim. editte de belirttigim gibi adsl abonesi artarsa bile kisitli sunucu olsaydi, bunlarin cogunlugu "almanya"ya istek gondermeyecegi icin almanya hatlari rahat olacakti. ama cok fazla sunucu orada oldugu icin cok fazla istek almanyaya yapiliyor. sorun bu.
neyini anlamadin ben bunu anlamadim?