Ttnet de DC var oda sunucu saticisi.. Bence birlik olmali.. Host saticilari ttnetin bu yaptigi ilgisizligi bir guzel haber yapip.Sonra tanidigi her sitede 1 haftada olsa popup ile actirmali sonra buyuk haber sitelerinde yayinlatmali diye dusunuyorum yoksa ttnetin kilini kibirtacagi yok gibi bugun sorun duzelse 2 3 ay sonra tekrar gelecek..

Ama suda bir gercek netdirek bazi seylerden haberi yoktur gibime geliyor. Yoksa ben netdirekt olsam aylik gelirim milyon dolarlari bulsa gidip guzelce ttnet ile konusacaksin yok olmuyor adam yanasmiyor dava acacaksin oda olmadi vereceksin parayi bizim basina yazacaklar sonra gorecekler..