cemoka'ya katılmamak elde değil. Burada ne TeknoServer'ın, ne de resellerların hiçbir suçu yok. Onlara suç bulmak, "altyapının kaldırmayacağı hesaplanmalıydı" demek saçmalıktan öte birşey değil. Türk Telekom'un işini ben mi yapacağım kardeşim, banane? Herkes kendi işini yapacak, Türk Telekom altyapıyı güçlendirecek, sağlamlaştıracak, bizler de bu altyapıyı kullanarak işimizi yapacağız. TeknoServer'ın veya Netdirekt'ten sunucu satışı yapan resellerlarının zerre miktarı suçu yok burada. Böyle suçlu aramak da saçmalıktan öte değil.