Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Netdirektin ne suçu olabilirki adamların kapasiteleri yeterli, kapasitenin üzerinde server satacak kadar aptal da değiller, 100 makina fazla koyacak 3 ay sonra 200 müşteri kaybetmeyi göze alacak kadar risk almaz kimse, en azından almanlar yapmaz nereden kestirecekki sattığı sunucuya trafiğin türkiyeden geleceğini, bizim de serverlar var netidrektte sadece birtanesine trafik yoğun olarak türkiyeden geliyor, pop netdirektin kapısında değil. Netdirektin kapasitesi var telekom kullandıramıyorsa bu onların değil işbilmez telekomun suçudur.