Teknoserver'da neden suç olsun Allah aşkına. egerki yurt dışı probleminiz varsa yurt içi secenekleride mevcut ne kadar seviyoruz olur olmaz sebeplerden bir yerleri suclamayı. 3 kuruş az verecegim diye yurt dışından sunucu seceriz deriz tüh gitti , 3 kuruş az verecegiz diye eski nesil aletler alırız tüh ne biçim firma deriz biz çok temiziz hep başkaları suclu. Pop noktalarına gelince bu sadece frankfurt degil bir çok dış baglantıda problemli tıkanmalar meydana geliyor o halde tüm sunucu satıcıları bunun icin önlem almadıkları ve ttnet ile işbirligi yapmadıkları için suçlu.