Merhabalar : 1 ustteki "Pessimyst" 'nin yazmis olduklarinin cogu kesitine katiliyorum , Frankurt pop noktasindaki asiri yogunlugun tek sorumlusu olarak Turk Telekom gosterilemez , oyle bir noktaya geldikki sunucuda software problemi olsa Turk Telekomdan biliyoruz bilecegiz , cok sunucu satma mantigi gudulup bu hale getirelecegine , once mevcut pop noktasinin kapasitesi hakkinda Telekomla is birligi icinde olunup yasanabilecek sorunlar onceden yazilip cizilseydi bu noktaya gelinmezdi , neticede Turk Telekomun yurtdisindaki pop noktalarinin kapasiteleri belli bunu kimse inkar etmiyor , her sıkısan cesitli pop noktalari icin Turk Telekom 'un seferber olmasini beklemek sanirim kumda igne aramak gibi birsey olsa gerek.
iyi calismalar.