Şu anda pingler normal seviyeye dönmüş durumda, uzak masaüstü bağlantısını da gayet hızlı bir şekilde kullanabiliyorum. İnşallah düzelmiştir problem her neydi ise... (söylenen Frankfurt pop noktasındaki aşırı yoğunluk. Peki ya gerçek bu muydu acaba? diye insanın aklına takılmıyor değil...)