Haymac saygılı ol, bu kadar burnunun havada olmasinin sebebi nedir ?
sana pm attim dedim ki :
kardes neden polemik cikariyorsun durduk yere ben seni tanimam etmem.
birbirimizi kızdırmayalım. dedim
sende bana kızsan ne olur diye geri pm attın
amacını yada neden böyle yaptıgını bilmiyorum. ancak bu tavrin bu hareketin iyi bir uslup degil.
sonuta hepimiz türk üz hepimiz müslümanız ve hepimiz adem ve havva dan buralara gelmeyiz
yani hepimiz kardeşiz.
senin böyle davranmanı sen kendine yakıştırabiliyormusun
ve belirtmek isterimki o yazdigin mesaji report etmiyecegim, bu seferlik afediyorum seni büyüklük her zaman büyüklerde kalsın.
neyse sana bir abin olarak, özel ders verecek degilim bu konularda sana.
temennim daha saygili ve sevgili usluplu olmandir.