arkadaşlar ben dayanamayıp geçtim TR sunucusuna. Artık müşteri kaybetmeye başlıyordum.
şu an nixcon dc den hizmet aldım hattım çok geniş. gayet iyi hizmet veriyorlar pinglerde güzel. Bana kalırsa herkes almanyadan ayrılacak gibi görülüyor. çünkü 1 ay oldu tam kesinti başlamadan 2 / 3 gün önce geçtim bende pişmn oldum doğrusu..
neyse almanyada sunucusu olan arkadaşlara Allah kolaylık versin ne diyelim