Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşin garip tarafı, bu problemle ilgili olarak Telekom'dan kiminle görüşebiliriz onu bile bilmiyoruz. Görüşsek bile ne farkeder, o da ayrı mesele...
Türk telekom, ptt bunlar ciddiyetsiz kurumlar, bugün interaktif posta çekiyle ilgili bir sorun için ptt ankara genel müdürlüğünü aradım bi kadın çıktı telefona ( bayan demiyorum ), alo diyor bana dedim yanlış numara galiba kazayla bir evimi aradım ne, kimi aradınız diyor, ptt il müdürlüğü buyrun diyeceğine bu varan 1, beni bir yere aktardı o bir yere o bir yere derken 4. kişi açtı telefonu interaktifle ilgili sorunum var dedim alla alla öldürecem bunları dedi ( yanlış aktarıldı ki aklı sıra espri yapıyor bana karşı ) oda bir yere aktardı 5. kişi bir telefon verdi, telefonu arıyorum saat 11.00 çalıyor çalıyor açan yok mesai saatleri içinde ve düşünün ankara genel müdürlüğü, dedim lanet olsun şikayet mail i attım bakalım cevap gelcekmi, demem o ki işimiz zor bu kurumlarla.