Dalgamı Geçiyorsun ? Millet Yönetici Olmak Yalvarıyor Benim Amacım iyi bir şeyler yapmak ama ben tek yapamıyorum yardıma ihtiyacım var sanırım.Kontör Filan Ne yazıkki vermiyoruz.Ancak Bunun dışında güzel şeyler verebiliriz.
Sizin webmaster forumunuza yönetici olmak için yalvarıyorlarsa.. R10'a yönetici olmak için insan canını verir heralde