ben şahsen ülkemde ***** site açılmasını istemem. açana da mani olmam..

fakat illa açacağım dersen, ensest, gay türü içerik koyma. İsteyerek veya istemeyerek insanların beyninde yer ediyor. İnsanlar diğer ***** materyaller için o siteye girsede bunlarıda görmezden gelemiyor. Ve berbad son: Bir şeyden nefret etmiyorsan ve sürekli karşına çıkıyorsa onu sevmeye başlarsın.. Benim tavsiyem bu ahlaki çöküntüye katkıda bulunma!!

+ Bunu sormadın biliyorum. Siteyi açacaksın kafaya koymuşsun mutlaka. Ama yine de benim tavsiyem o siteyi hiç açma! Bu göründüğü gibi basit bi mesele değil, yazık olmasın...