Konu
Telefon alacagım
25-12-2007, 22:19:33
#29
The_RoTinG
Üyeliği durduruldu
Geveze1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
n73ü önerebilirim. herşeyi yapman mümkün
tek dezavantaj wireless yok
bütcemi aşıyor :S
300 400 arası bişeyler istiyorum şuan
saygılar...