sabırlı birisisiniz. hepsini okudum konuşmaların, milleti saf sanıyorlar, kandırabileceklerini sanıyorlar. onlar yokken biz vardık
bu tiplerle bile ahlaklı ve olgunca konuşmanız güzel gerçekten tebrikler.