Konu
1milyar.com yorumlarınız
25-12-2007, 20:20:21
#2
jagum
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bence "jenerik domain" tanımına uymuyor, reg fee X 2 en fazla,
2nci sene kaydetmek birşey kazandırmayacak inancındayım.
kolay gelsin.