KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okuyunca aklıma geldi.
Hatay kendi kararıyla bize katılmıştı.
Böyle bi yazı aokudum bi yerde. Buna benzerde çok yazı gördüğüm için soruyorum. Bu doğrumu bilgisi olan varmı? Yani hatay için oylamamı yapılacak ?
https://www.r10.net/off-topic/110530-...mhuriyeti.html