Bence sadece kampanya ile ilgili sorular sorulsun.

Bu fiyatlardan alanlar alsın memnun kalmazlarsa, 10 mbiti kullanamazlarsa, şikayetler bölümünde yazsın.

Bir kaç kişi banlanacak bu gidişle