Konu
html açığı için yardım
25-06-2006, 19:52:21
#8
WhiteKey
Üyeliği durduruldu
< ve > ları ekrana bastırmak istersen
echo htmlspecialchars($icerik);
kodlarda < > yazılmasını istemiyorsan
echo htmlentities($icerik)
iki şekildede kodlar html olarak çalıştırılmaz