Monitör'ü götür değiştir arkada$ , geçenlerde ( 6 ay kadar önce ) bizim bi arkada$ın başına gelmişti , format attım olmadı , Vga , Board , Cpu , Fan , Ups bütün kombinasyonları denedim yine olmadı Ram mi yapar dedim , son bi ihtimal bütün kasayı yeniden topladım nerdeyse yine aynısı oldu... Üzerine Lynx kurdum yine aynı , monitörü başka bir kasa da dene , eğer aynı sorunla tekrar karşılaşırsan bu sefer kasa ile alakalı demektir bu da board yada cpu'dan kaynaklanır ( Monitörden değilse ) %90 ihtimalle...
Kal sağlıcakla...