Sadece @hotmail.com uzantılı bir adres ile hosting hizmeti verilmeyeceğini, en azından bunun R10'da yapılamayacağını, bunu yaptırmamak için herşeyi göze aldığımızı belirtmek istiyoruz!

Yeterli mi?