ULTRAPAYLAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Terbiyesizlik Yapmayın Eger Hosting Le İlgilenmiyorsanız Mesaj Yazmayın.
terbiyesizliği yapmadım daha beyfendi. Ben sadece insanları sizden koruyorum. Kendimi iyiliğe adadım bundan sonra bu kadar kolay host reseller satamayacaksınız bu forumda.. 100 kere ban yesem gene devam edeceğim tavırlarımı size ve sizin gibi satıcılara hitaben... Ben terbiyesizlik yaparsam mutlaka hissederdiniz. Fakat gerek yok.

"Sen kimsin doktor ? " dediğinizi duyar gibiyim. Ben bu forumun kabadayı,ahkam kesen serserisi,zenginin düşmanı hizmet alan garibanın yanında, ben bir süperman'in. Cripton da size yer yok diyorsam uçar gelirim...

Saygılar..

Ali Yılmaz.