Şahsınız adına söylemiyorum..Fakat sadece kimlik fotokopisi ile adınıza kredi kartı çıkarıp insanları büyük zararlara uğratabiliyorlar.. Dikkatli olmakta fayda var..

Konuyu açan arkadaşa söylediğim bişey yok..sadece bir uyarı..